Reklamační řád stanoví pravidla, jak má klient postupovat, v případě reklamace nebo stížnosti (dále společně jen „Reklamace“) služby či jednání, která byla poskytnuta společností Via SMS s.r.o. (dále jen „Společnost“).
Za řádné vyřizování Reklamací klientů odpovídá Reklamační oddělení.
Klient může Reklamaci, uplatnit jedním z následujících způsobů:
Pro vyřízení Reklamace je klient povinen uvést:
Klient je povinen ve svém vlastním zájmu sdělit Reklamačnímu oddělení co možná nejvíce podrobností o reklamované službě či jednání, která mohou přispět k rychlému vyřízení reklamace.
Pokud Reklamace nebude obsahovat všechny náležitosti dle čl. 5 tohoto Reklamačního řádu, je pracovník Reklamačního oddělení povinen bez zbytečného odkladu požádat vhodným způsobem klienta o doplnění Reklamace. Pokud klient žádosti nevyhoví, je Reklamační oddělení oprávněno Reklamaci odmítnout pro nedostatek součinnosti.
Řádně vyřízená Reklamace bude odmítnuta, pokud byla klientem podána opakovaně nebo ve věci rozhodl soud, popř. proběhlo řízení u rozhodce nebo finančního arbitra anebo uplynula promlčecí lhůta.
Reklamace bude vyřízena v maximální lhůtě 30 dnů ode dne podání.
Pokud nebude klient spokojen s výsledkem vyřízení Reklamace, může podat odvolání tak, že se obrátí na Kontrolní oddělení společnosti vyřizování stížností a reklamací, a to buďto prostřednictvím e-mailu nebo písemně na adresu společnosti.
Podání a vyřízení reklamace je zdarma.
V případě nespokojenosti s řešením Reklamace může klient, kontaktovat příslušný správní orgán pro tzv. mimosoudní řešení sporů či orgán dohledu nad činnosti nebankovních poskytovatelů spotřebitelského úvěru. Klient může kontaktovat:
Kancelář finančního arbitra, se sídlem Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1, www.finarbitr.cz, jako orgán mimosoudního řešení sporů, a to zejména pro spory vznikající v souvislosti s nabízením, poskytováním nebo zprostředkováním spotřebitelského úvěru, v souladu se zákonem č. 229/2002 Sb., o finančním arbitrovi, ve znění pozdějších předpisů.
Českou národní banku se sídlem Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, www.cnb.cz, jako orgán dohledu nad dodržováním povinností stanovených zákonem č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru.
Tento reklamační řád nabývá účinnosti dnem 1. 6. 2018.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby.
Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Stores the user's cookie consent state for the current domain
This cookie is used to distinguish between humans and bots. This is beneficial for the website, in order to make valid reports on the use of their website.
This cookie is used to distinguish between humans and bots.
This cookie is used to distinguish between humans and bots.
Preserves user session state across page requests.
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.
Used to send data to Google Analytics about the visitor's device and behavior. Tracks the visitor across devices and marketing channels.
Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website.
Used by Google Analytics to collect data on the number of times a user has visited the website as well as dates for the first and most recent visit.
Used by Google Analytics to throttle request rate
Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website.
This cookie is used to count how many times a website has been visited by different visitors - this is done by assigning the visitor an ID, so the visitor does not get registered twice.
This cookie is used to determine if the visitor has visited the website before, or if it is a new visitor on the website.
Used to detect whether the user navigation and interactions are included in the website’s data analytics.
Registers data on visitors' website-behaviour. This is used for internal analysis and website optimization.
Sets a unique ID for the session. This allows the website to obtain data on visitor behaviour for statistical purposes.
Collects statistics on the visitor's visits to the website, such as the number of visits, average time spent on the website and what pages have been read.
Collects statistics on the visitor's visits to the website, such as the number of visits, average time spent on the website and what pages have been read.
Registers statistical data on users' behaviour on the website. Used for internal analytics by the website operator.
Sets a unique ID for the session. This allows the website to obtain data on visitor behaviour for statistical purposes.
Nevyřízené
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.
Used to track the user’s interaction with the website’s Facebook chat-widget.
Used by Facebook to deliver a series of advertisement products such as real time bidding from third party advertisers.
Collects data on the visitor’s use of the comment system on the website, and what blogs/articles the visitor has read. This can be used for marketing purposes.
Used by Google AdWords to re-engage visitors that are likely to convert to customers based on the visitor's online behaviour across websites.
This cookie is used to identify the visitor and optimize ad-relevance by collecting visitor data from multiple websites – this exchange of visitor data is normally provided by a third-party data-center or ad-exchange.
Nevyřízené
Collects data on visitor behaviour from multiple websites, in order to present more relevant advertisement - This also allows the website to limit the number of times that they are shown the same advertisement.
Nevyřízené
Used by Facebook to deliver a series of advertisement products such as real time bidding from third party advertisers.
Neklasifikované cookies jsou cookies, které máme v procesu klasifikování společně s poskytovateli jednotlivých cookies.
Nevyřízené
Nevyřízené
Nevyřízené
Nevyřízené
Tyto zásady popisují, co to jsou soubory cookie a jak je používáme. Preference nastavení souborů cookie můžete kdykoliv změnit, a to včetně možnosti odhlášení (opt-out) se ze všech kategorií cookie s výjimkou nezbytných souborů cookie. Pokud však tyto cookies zablokujete, nebudete moci využívat veškeré funkce našich webových stránek.
Soubor cookie je malý textový soubor, který se ukládá do počítače nebo jiného zařízení při návštěvě webové stránky. Tento textový soubor obsahuje informace, které slouží ke zlepšení uživatelského komfortu návštěvníků konkrétních webových stránek.
Soubory cookie jsou nezbytné pro fungování hlavní stránky webu. Pomáhají nám získat přehled o vaší návštěvě webových stránek, abychom mohli hlavní stránku následně optimalizovat a upravit podle vašich potřeb a zájmů. Soubory cookie například umožňují stránce zjistit, zda Váš počítač či zařízení již dříve navštívilo danou webovou stránku. Zároveň soubory cookies také slouží k poskytování informací o tom, jakým způsobem a jak často jsou webové stránky využívány, jakými skupinami uživatelů jsou používány a jaké nástroje vyhledávání jsou užívány.
Webová stránka může používat informace ze souborů cookie třetích stran. Uživatel si tedy může nechat zobrazit nejrelevantnější nabídky na internetových zdrojích spolupracujících partnerů.
Doba po kterou budou ve vašem zařízení uchovávány soubory cookie se může různit. Některé soubory cookie se používají výhradně pro jednu relaci (krátkodobé cookies) a po opuštění webové stránky uživatelem se již dále neuchovávají, jiné soubory cookies se naopak uchovávají a znovu použivájí pokaždé, když se uživatel na danou webovou stránku vrátí (dlouhodobé cookies). Po vypršení platnosti se soubory cookie automaticky odstraní.
Pokud chcete omezit nebo odstranit soubory cookie ve vašich zařízeních, můžete tuto možnost využít změnou nastavení prohlížeče. Změny nastavení zabezpečení musí být provedeny na každém prohlížeči samostatně, přičemž se použité metody nastavení mohou různit. Upozorňujeme, že používání nezbytných souborů cookie nelze zablokovat, protože tyto soubory cookie jsou nezbytné pro prohlížení webových stránek a pro využívání jejich funkcí, jako je například přístup do zabezpečených oblastí webu.
Via SMS používá analytické soubory cookie třetích stran od společnosti Google (Google Analytics). Chcete-li se odhlásit od souborů cookie Google Analytics, stáhněte a nainstalujte si doplněk prohlížeče Google Analytics Opt-out Browser Add-on.
Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně těchto zásad používání souborů cookie, obrattě se na nás prosřednictvím emailové adresy [email protected].
Zásady používání souborů cookie na těchto webových stránkách byly naposledy aktualizovány 8. července 2022.