Podrobné kontaktní informace o společnosti včetně informací o oprávnění společnosti k poskytování spotřebitelských úvěru jsou k dispozici v sekci kontakty dostupné zde.
V případě nespokojenosti s poskytnutými službami či s přístupem pracovníků naší společnosti mohou klienti uplatnit stížnost či reklamaci, a to v souladu s reklamačním řádem, který je dostupný zde.
V případě nespokojenosti s postupem společnosti může klient kontaktovat následující instituce:
Kancelář finančního arbitra, se sídlem Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1, www.finarbitr.cz , jako orgán mimosoudního řešení sporů, a to zejména pro spory vznikající v souvislosti s nabízením, poskytováním nebo zprostředkováním spotřebitelského úvěru, v souladu se zákonem č. 229/2002 Sb., o finančním arbitrovi, ve znění pozdějších předpisů.
Českou národní banku se sídlem Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, www.cnb.cz , jako orgán dohledu nad dodržováním povinností stanovených zákonem č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru.
Společnost Via SMS s.r.o. neposkytuje radu ve smyslu ustanovení §85 zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru.
Úvěry poskytované společností Via SMS s.r.o. jsou vhodné především pro krátkodobé řešení neočekávaných životních situací. Úvěr však může klient čerpat za jakýmkoli účelem, který si zvolí a účel čerpání spotřebitelského úvěru tak není omezen.
Společnost Via SMS s.r.o. nepožaduje zajištění poskytovaných úvěrů a nepožaduje proto ani ocenění nemovitých věcí.
Standardní doba trvání (splatnosti) úvěru činí 7 – 30 dní, přičemž je splatný formou jedné splátky. Přesnou dobu splatnosti určuje klient ve své žádosti o úvěr. Klienti jsou dále oprávněni splatit úvěr předčasně. Detailní informace o předčasném splacení úvěru jsou uvedeny v čl. 12.3 rámcové smlouvy o úvěru dostupné zde.
Společnost Via SMS s.r.o. poskytuje úvěry s pevným úrokem ve sjednané celkové výši 1 Kč, tj. uvedený úrok představuje konečnou částku, která se již nebude za dobu trvání smlouvy dále měnit. Klient je však za poskytnutý úvěr dále povinen zaplatit poplatek za poskytnutí úvěru v souladu s čl. 8 rámcové smlouvy o úvěru dostupné zde.
Společnost Via SMS s.r.o. poskytuje úvěry pouze v českých korunách. Čerpat úvěry v jiné měně není možné.
Podrobné informace o poskytovaných spotřebitelských úvěrech, včetně informací o celkové výši úvěru, jeho celkových nákladech, celkové částce splatné klientem a roční procentní sazbě nákladů, jsou uvedeny ve formě reprezentativního příkladu, který je dostupný na úvodní internetové stránce zde.
Veškeré náklady na spotřebitelský úvěr poskytovaný společností Via SMS s.r.o. jsou plně zahrnuty v poplatku za poskytnutí úvěru a ve sjednaném úroku. Klientovi tedy v případě řádného splácení poskytnutého úvěru nevznikají jakékoli dodatečné náklady. V případě prodlení klienta mu však mohou vzniknout dodatečné náklady v souladu s rámcovou smlouvu o úvěru dostupnou zde.
Řádné splácení poskytnutého úvěru zaručuje klientům splacení celkové výši spotřebitelského úvěru. V případě, že klient nedodrží své závazky z úvěrové smlouvy, zejména v případě, že se ocitne v prodlení se splácením svého dluhu, je společnost Via SMS s.r.o. v souladu s rámcovou smlouvu o úvěru oprávněna požadovat po takovém klientovi zákonný úrok z prodlení a smluvní pokutu. Podrobnosti jsou uvedeny v čl. 9 rámcové smlouvy o úvěru dostupné zde.
Poskytované úvěry nejsou navázány na jakoukoli doplňkovou službu. Klienti nemusí za účelem získání úvěru uzavírat žádnou smlouvu o doplňkových službách.